View Single Post
Oppdatering i natt fra FHN:

FoxHoundNorway wrote:
Oppfordrer alle til å ligge svært lavt fremover.

Det står i avisen at hvertfall en av de siktede har tilstått og erkjenner straffeskyld. Når dette kommer frem så raskt er det nærliggende å tro at denne personen nå synger for å prøve å redusere straffen sin. Som vi alltid har sagt, den første som blir tatt her kommer de til å korsfeste, altså gjøre et eksempel ut av. Poenget mitt her er at Kripos er ikke dumme, de vil nok prøve å komme inn på selgers konto og få oversikt over coms og salg. Er de lure vil de gjøre dette og lure flere i fella gjennom å utgi seg for å være selgeren. Dette er standard FBI hvertfall i foregående carding og deepweb saker.

Med andre ord, trust no one!

KB har for ikke lenge siden tydelig prøvd å få meg til å åpne vedlegg i mail og bytte passord her på forumet. Noe jeg ser på som et forsøk på å skade eller avsløre FHN. Vi gikk ikke på noen av disse triksene heldigvis.

Kommunikasjon er nøkkelen for politiet her for å ta oss. Vi har fått mye rare forespørsler fra det som tilsynelatende er kunder på mail og meldinger i det siste, vi har grunn til å tro at noen av disse er sendt fra etterforskere. Denne overloaden av rare meldinger er en av flere grunner til at vi har vært noe fraværende i det siste coms messig. Vi har latt en dårlig magefølelse den siste tiden..

Dette forumet gjennomgås sikkert as we speak av politet om KB faktisk er tatt. Pass på hva dere sier her. De sier det jo selv, at de er tilstede på det mørke nettet.

Hadde jeg vært dere (både kunder og selgere) hadde jeg kastet alt av utstyr forbunnet med aktivitet her og skaffet nytt. Det svir men er verdt det! La oss gjøre resten av jobben til Kripis så vanskelig som mulig!