View Single Post
Sitat av eRixn Vis innlegg
Daisymilk: Takk for råd. Kommer nokk til å nevne at psyken fikk seg en smell, og at jeg måtte bruke litt tid på å bygge meg opp. Trenger vell ikke å nevne stort mere, vil helst holde 'rus-bakgrunnen' min hemmelig for jobb'n. Er ikke vits i fortelle for mye, tar å holder det ganske så kort om psyken men ingen dårlig idè å iallefall nevne at angst har vært/er hoved problemet. Igjen, takk for råd.

farligepiller: Yup! Freak made me do it, Im gonna do it =) Som du sier har jo ikke særlig å tape på det? Takker for innspill folkens.

Oppdatering: Holder meg fortsatt, ble kun den ene sprekken på amf. Alkohol er fortsatt i bildet, drikker meg ikke full men koser meg. Foreløbig er det ikke et problem, om jeg merker det sklir feil vei så blir det over å ut med alkohol å.

Ha en fin helg, kjør på og vær forsiktig!

Der røk vi igjen, amf og 3mg xanor.. Har rett å slett bare lyst å kaste inn håndkle å gi en blanke faen. Fortsette som før. Raske penger, billig dop.. Fuq' dette livet!! Orker ikke å være i en 14 rings, mike tyson wanna-be opplegg vær dag. Helvete å!

Kommer med ny oppdatering om en uke eller to, men nå ser det ut til å gå strake veien til helvete igjen. Ingen nye påvirkninger i livet generelt, bare at livet suger uten rus. Kanskje det beste hadde vært å bare å flytte til et land der det går ann å leve billig, selge noe weed og white powder, uten bekymringer å leve til den dagen eg stryker med. Tror kanskje depresjonen kicker litt inn her ja..

Orker ikke å leve vær dag, der vær dag er en jævla kamp. Im out!

Takk for alle støtte her ifra freak brukere. Men møter nydligvis veggen før eller siden, som jeg møtte nå ikveld/natt.. Er sliten, ser ikke for meg flere ti-år uten rus, et nøktern liv. Er ikke ute etter noe sympati, ville bare rett og slett være ærlig, om at her røk det til helvete på sekunder/minutter.
Vis hele sitatet...
Yoo!!! Et par sprekker er lov! Ikke gi opp for det!
Som de skriver her at alkohol er noe du også burde kutte ut er jeg enig... Hver gang jeg skal slutte med en ting må jeg nesten starte med alkohol, da den alltid fører til noe annet for min del.
Prøv å trene om du føler suget kommer, ta ut frustrasjon på en bokspute eller tung vektløfting, du føler deg veldig mye bedre etter det.
Heier på deg!