View Single Post
420' FY
eRixn's Avatar
Trådstarter
323
Har brukt en god del tid på tv-serier, god mat, mørk skjokolade og snus. Det er det jeg koser meg med nå for tiden^^

Fikk som jeg nevnte over kanskje mulighet til å komme tilbake til arbeidslivet nå om en måned eller to like ved her jeg bor, noe som hadde vært supert. Men allerede nå dagen etter jeg fikk høre om tilbudet, ble angsten værre. Er redd for å skuffe evt. Personen som kom med tilbudet, framtidig sjef osv. Er redd det kanskje er for tidlig? Tenker om angsten tar over å gjør at jeg ikke greier å møte opp enkelte dager, eller om jeg får tilbakefall på rus og virkelig ødelegger for meg.. Ble en del nye tanker som dukket opp. Hadde egentlig sett for meg at jeg skulle bruker resten av 2020 til å bare helbrede meg selv, deretter komme meg ut i jobb igjen.

Hva tenker dere? Bør jeg bare hoppe ut i det, godta jobben å begynne om en måned eller to, uansett om den sosiale angsten min prøver å hindre meg? Eller bør jeg vente til jeg føler meg helt klar, om det i det heletatt skjer? Ble veldig usikker på hvordan jeg skal angripe denne muligheten.

Er ca 4-5 måndeder rusfri og snart 2 måneder ca vekke fra benzo, etter endt nedtrapping. Er dette lenge nokk til å kaste seg ut i arbeidslivet eller bør jeg bli mer, å bedre sikker på meg selv først? Sliter fortsatt med kraftig angst til tider, og andre ganger så bare er angsten der som et sår på foten som klør og irriterer, er type veldig selv bevisst/kritisk ute blant folk, skjelving og svetting oppstår fortsatt. Depresjonen er helt vekk nesten, psykologen mener den ikke er helt vekk for gleden er ikke helt til stede men alle andre dep. symptomer er vekke så å si.

Sitter veldig pris på høre hva dere mener jeg skal gjøre. Vente eller kjøre på?
Ja, må vell og nevne som dere ser et par poster over at jeg røk dessverre på en amfetamin sprekk, en dag. Første sprekken jeg har hatt etter jeg ble rusfri.
Skal også neste måned få ADHD utredning.

Beklager om jeg maser litt på dere, hehe. Psykologen er på ferie ut denne måneden. Så utnytter freak for det jeg kan