View Single Post
420' FY
eRixn's Avatar
Trådstarter
323
Takker for den 'farligepiller'. Ja, har merket jo mere jeg bare hopper uti det sosiale jo bedre føler jeg meg egentlig. Angsten står på, men man føler litt på en slags mestringsfølelse, som er en ganske behagelig følelse.

Kjenner meg igjen i det du beskriver med å 'belønne' seg selv med å være rusfri, med nettopp rus. Lager jo overhodet ingen mening egentlig, er jo bare idiotskap på høyt nivå. Lærer så lenge man lever.
Skal absolutt ikke lage dette som en vane å 'rose' meg selv, plutselig før jeg vet ord av det er tilbake til gamle trakter, skjer utrolig sjapt merker jeg på tankegange min bare nå igår allerede på den amf-sprekken, gikk veldig over til den tankegangen jeg hadde når jeg var i aktiv-rus merket jeg.

Heldigvis våknet jeg fint, med en omtrent ikke-eksisterende nedtur, fikk også sove relativt greit. Går utifra det var alkoholen og kvetapin'n som hjalp meg på søvn, å gjerne det at jeg ikke tok så veldig mye utav amf'n. Har faktisk hatt en ganske bra dag idag, mye buss-turer, litt sosialsering med minimal til moderat angst her og der, men all-in-all I gotta say it was good day spesielt med tanke på alkohol og amfetamin inntaket igår.

Fikk også en gla' melding idag om noen få måneder er det kanskje veldig 'god mulighet' for meg å kunne få en jobb like ved der jeg bor. Et yrke der det er veldig mange kunder, noe som jeg vet vil hjelpe på den sosiale angsten da det har hjulpet meg veldig mye før i tiden.

Og igjen, så må jeg takke alle dere som kommer innom tråden og viser meg støtte, og forteller ting jeg trenger å høre. Er evig gla' for dette forumet. Ønsker dere alle en kjempe god helg, pass på dere selv og ikke finn på alt for mye dumt