View Single Post
Sitat av eRixn Vis innlegg
Ahhr, shit. Lille Åmand, av en eller annen grunn treffer det meg det du sier. Er første gang jeg faktisk vurderer sterkt å kaste resten i dass. Forstår hva du mener med at jeg kommer til å gi/sende kroppen/hodet mitt en drastisk god beskjed om jeg kaster det i toaletten. Kanskje litt 'mørkt?', nja, både og, men var tydligvis noe sånt jeg trengte å høre. Kan ikke si deg her og nå om jeg kaster det i do skål'n, men jeg er hvertfall mye lengre på vei til å gjøre det enn tidligere idag. Tusen takk!!

Men kan fortsatt ikke ungå å fortelle hvor deilig det var å kjenne på en selvsikker boost jeg ikke har kjent på gud vet hvor lenge nå. - Free yourself, kjenner jeg faktisk allerede begynner å bli segen i øynene, og har kvetapin til å ta det værste vekk og forhåpentligvis få nokke søvn før en ny dag og nye muligheter. Er skummelt hvor fort jeg går inni knarker tankegangen igjen..
Vis hele sitatet...
Så flink du har vært!!
Aldri tatt benzo over så lang tid som deg, men merker fort ekkel uro og angst når jeg går uten.
Det som hjelper meg da er å være masse sosial, og tvinge meg til å gjøre ting som gjør at jeg ikke sitter å tenker på disse ekle følelsene i kroppen!

Jeg har kastet cola flere ganger for noen år siden, tenkt flere ganger i etterkant at jeg «kasta penger», men jeg hadde jo bare snorta det uansett så jeg gjorde jo bare meg selv en tjeneste!
Det er veldig farlig å begynne å «belønne» seg selv når du føler du har litt kontroll, fordi det sklir veldig fort ut på dårlige veier, erfart dette mange ganger!
Stå på, du har jo gjort det så bra!
En sprekk kan skje, bare du passer på at dette ikke blir en vane når du skal rose deg selv litt:-)