View Single Post
420' FY
eRixn's Avatar
Trådstarter
323
"Ulykkelig Karybdis" - Tusen takk. Skjønner godt hva du mener med at du ikke skjønte hva du gjorde mot kroppen din. Går fort over stokk og stein, og plutselig sitter du i det med haken i asfalten å lurer på hva faen du har gjort. Lurer på en ting tho, hvordan greide du å preike legen din med på å få 'legale' valium? Tror aldri legen min hadde gått med på noe sånt, eller er egentlig ganske sikker.

Skitzhoe: Ja, virkelig!! Har endelig vært i litt i det sosiale de siste to ukene, og merket det hjalp. Ble utrolig sliten etter på, bruker så mye energi på å prøve å holde angsten i sjakk så best jeg kan. Men skal ikke klage, har hatt det egentlig veldig bra.

Oppdatering: FORBANNA DRITT! Røk selvfølgelig på en sprekk på amfetamata-mat, helvete å... Elsker det forbanna dritt dopet.. No sitter jeg her, spiller nettpoker, speedet, litt alkohol og har lyst på alt fra a til å, fikk det sykeste suget på nøtter/benzo å.. Vet at det er amf'en som helt sikkert har tatt kontroll. Men faen å!! Holdt meg så lenge..

Edit: Skal ærlig innrømme at det var max deilig med amfetamin igjen, shaize!!

Amfetamin snakker: Noen som spiller på pokerstars her? Kom på teamspeak PM' meg. Vi knekker å vinner på to bord, har også egen klubb. Brukernavn: eRiiiixn

Trippyking: Helvete og... Hvordan går det med deg, å bruke amfetamin uten å dette over på nøtter? Eller å sluke alt annet du likte? Bare mad' selvkontrol? Skal til adhd utredning neste måned, så kan være det blir å få det legalt å. Tankekjøøør!
Sist endret av eRixn; 15. juli 2020 kl. 23:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.