View Single Post
Takk! Du har også grunn til å være stolt. Det krever mye å gjøre det du gjør nå. Jeg kan love deg at det er verdt det når tåka etter abstinensene endelig letter.
Vil bare minne deg på at norsk helsevesen er kroniske på å trappe ned enkelte individer for fort. Har du masse abstinenssymptomer så blir du antageligvis trappet ned litt for fort. Ta det opp med legen i så fall.

Angående seroquel så kan jeg si at jeg har en del erfaring med det i ulike sammenhenger. Har fått det i forbindelse med innleggelse på avrusning. Har fått det i lave doser for søvn. Har også brukt det uten resept som et verktøy for å lande etter amfetaminrus. Hvis seroquel virker så bra på deg, så er jo det flott. Høres ut som du har funnet en medisin som har bra effekt på deg, og det er jo det viktigste. For all del nevn også dette for legen. For alt vi vet kan det jo komme av forskjelle ting? Seroquel, remeron, nykterhet..?

Vil absolutt at du skal stole mer på det legen og hjelpeapparatet sier enn det benzobuddies/freak/jeg sier. Vi som sitter og spår på nett ser ikke hele bildet. Du finner trolig negativ eller positiv omtale om alle verdens legemidler hvis du vil. Men for deg og din kropp er det egentlig ikke relevant!

Hold stø kurs nå så kommer du jævlig langt!