View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
To filmer jeg lurer på:

#1: Så noen få ting fra den på TV for, tja, 8 år siden kanskje? Tipper den delen av handlingen foregår på en fast militærleir. En fyr (som jeg tror var litt tjukk) er mislikt av medsoldatene, som om natten slår ham med sokker fylt med batterier. Én av de som skal slå ham nøler, og blir oppfordret til å gjøre det av fyren som holder fast den tykke mannen. De slår ham på ryggen.

De synger "Happy Birthday" til Jesus på julaften, imens de står på rekke og rad.

Mr. Tykk og lite likt av både kommandanten og medsoldatene, blir en natt funnet av en kamerat; han holder et gevær i hånden, og fyller stålbelagte kuler (elns.) på magasinet (tror jeg, husk: dette er en stund siden). Kommandanten kommer inn, og spør hvorfor kamerat ikke arresterer (elns.) Mr. T. Kamerat gjør Kommandant oppmerksom på at Mr. T holder et gevær i armene. Kommandant begynner å kauke mot Mr. T, som skyter ham (i magen om jeg ikke tar feil).

#2: Nederlandsk eller Belgisk film. Husker bare den ene scenen; 5-6 små gutter sitter på samme benk på politistasjon, og har oppgitt falske navn, politifyren skjønner det, og gjør en av guttene vondt (jeg skjønte ikke helt hvordan han gjorde det, mageslag muligens). De andre blir vettskremte og oppgir (noe jeg må tro er) riktig navn.