View Single Post
Liste over ting som gjør at jeg ikke ønsker hasj legalisert.

- Hasj er ikke sammenlignbart med alkohol. Alkohol blandt unge og og voksne skjer som oftest i Norge i helger.
Hasj er ikke noe man konsumerer i helgene. Det skjer blandt brukerne som oftest hver dag. Det er en livsstil. Hvilken suksessfull person røyker hasj daglig?
- Hasj er sløvende, de aller fleste som røyker hasj i Europa jobber vitterlig ikke. Orker ikke en gang å komme med noe kilde for dette heller. Jeg vet jeg har rett, selv om du kommer med en kilde i mot dette.
- Hasj gjør mennesker dårlige. Når en gruppe mennesker drikker vin handler det om å forsyne andre med vinen ved hyggelige toner. Når folk røyker hasj ser andre på deg med argusøyne og det handler om å ikke holde jointen for lenge.
( de som har røykt mye vet om dette. Ingen trenger å lyve her)
- Hasj skaper psykiske problemer som schizofreni og latskap.
- Hasj er lett konsumerlig. Man kan røyke hasj hver dag uten at det går utover din fysiske helse noe spesielt. Nettopp dens psykiske negativer gjør at det er lettere å ødelegge seg selv.
- Argumentet "hasj gjør deg rolig" er et dårlig narkissutsagn. Vet folkene bak " hasj gjør deg rolig" hvorfor det gjør deg rolig? Og hvilke synapser i hjernen som blir påvirket for å "gjøre deg rolig" Hvilke bivirkninger har denne virkningen som " gjør deg rolig" ?