View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trist å høre! Det dukker nok opp en flott fyr før du aner det. Det er lett å glemme når man nettopp har vært forelsket. Siden noen glorifiserte folk med tatoveringer i ansiktet tidligere, vil jeg bare nevne at den eneste jeg kjenner med tatoveringer i trynet er kjent for å være voldelig mot kjæresten, og å kidnappe og torturere folk som selger dop i "hans by". Og han virker egentlig ganske hyggelig. Det er min erfaring, men de kan garantert være snille også. Men det er ingen garanti for at de er pusekatter bare på grunn av tatoveringen.
Vis hele sitatet...
Nei jeg skjønner at om man tatoverer ansiktet så er man ute etter å sette et poeng eller vise at man ikke er den mest pysete gutten i byen, eventuelt at man skulle ønske man IKKE var det... Det kan bety så mye. Men har møtt menn med tatovering i ansiktet som ikke har vært gjennomsyra bad og jævlig. De har dog også angret på kunstverket i fjeset...

Jeg har en liten greie for menn som er litt ustabile og ute å kjøre dessverre. Vet ikke hvorfor, en kombinasjon av daddy issues og glad i spenning, og at jeg til tider kan være småpsycho selv, men driver ikke med rus og sånt (kontrollfreak og får helt syk noia bare jeg røyker weed). Er ikke interessert i et A4 kjæresteliv med en tøffeltype (ja jeg vet det finnes en mellomting) og jeg tiltrekkes av de som skiller seg ut, er litt annerledes osv... Dukker nok opp en fin en til en dag håper jeg. Eller kanskje han her blir singel en dag, haha. Er ikke noen homewrecker så jeg trekker meg pent tilbake..