View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er 31 og har røyket sigaretter siden jeg var 13-14, og røyket hasj med tobakk til jeg var rundt 25 for deretter å gå over til ren weed.

Dere kan bytte ut røykeustyr, vaske de så mye dere vil osv. men det kommer ikke til å stoppe irritasjonen i luftveiene (ja, for det er det som gir hoste og slim).

Eneste som har hjulpet meg er å gå over til å vape nikotin samt vape weed'en istedenfor å røyke. Smaksløkene er på tur tilbake, luktesansen er allerede myyyye bedre og bare på noen dager med nikotin vape istedenfor sigg så har hosten gått minst 50% over og jeg forventer at den er borte innen noen uker/mnd. Og jeg har hatt røykhoste siden i sommer.

Når man setter fyr på noe og drar det nedi lungene så frigis det en hel haug med andre stoffer som er alt annet enn bra for en. Når man vaper er det ikke noe som tar fyr, så man slipper unna alle disse. Eneste er at på høye temperaturer (200c +++) så vil det også frigi noe som kalles benzene, men det er en dråpe i "skade-havet" compared to å tenne fyr på en joint eller en sigarett.