View Single Post
Hei freaks!

Jeg får en smerte i brystet når jeg røyker cannabis, smerten er litt vanskelig og sette ord på, men vill si den er en blanding av stikkende og generelt ubehag. Kjenner at det er noe der liksom. Jeg er en erfaren røyker vill eg si, men dette skjedde 2 år etter jeg starta og røyke.
Nå kan jeg ikke nyte en chill cannabis rus uten og kjenne ubehag i brystet... Jeg er en frisk kar vill eg si, har trent jevnlig siste 5 åra, både styrke og cardio. Det som er litt løye er når eg trener cardio/jogger på mølla, så kan jeg kjenne samme smerte. Jeg får ikke noe hjertebank så folk skriver mye om her inne, dette er ein rein stikkende smerte. Jeg har vert hos legen, hjerte og lunge spesialist, tatt EKG, arbeids EKG og ultralyd av hjertet, alt var fint. (Skal og ta MR av brystet, som blir min siste sjekk/siste håp og finne ut av dette) Har også vert til fysio osv for og sjekke. Dette er ikkje noe muskulært heller.

Jeg vet at cannabis kan øke pulsen litt, og det gjør cardio trening også.
Smerten blir veldig redusert/nesten forsvinner når jeg drikker alkohol faktisk. Vet at alkohol har en blodtynnings effekt, men den har jo og en smertestillende effekt, så i dont know..
Har forska mye på dette og googla meg halvt i hjel dei siste 1.5-2 åra.

Men mitt 1000 kroners spørsmål er jo da om det er noen her inne så har opplevd det samme?

MVH en som savner god restutisjon og en god natt søvn..