View Single Post
Trådstarter
39
Jeg har innrykk flere av de første som postet neppe kan ha mye erfaring med rusmidler i det hele tatt! Les hva de skriver. Er ikke mye egne erfaringer der, bare moralisering og påstander, antagelser. Men har kommet endel bra anbefalinger.

Er det jeg holder på med. Lese og ta forhåndsregler.

Som jeg sa, 2 rør var helt galskap! Stor feil som ikke kommer til å skje igjen. Nybegynnerfeil.

Jeg spør ikke etter råd om større doser, men mindre, se første innlegg, ser får meg amf og noen e tabletter. Mindre el samme dose som det ene røret.

De er sikkert blanda ut de rørene, alle tar de, ingen dør av de. Normal dose de røra.

Og som sagt, er 4-5 ganger pr år jeg ruser meg slik, avholds ellers. Er ikke snakk om å ruse seg ihjel osv

Berghain er også en klubb med voksne folk, folk som har holdt på i mange, mange år. Gjengangere. Og tar sikkert disse røra ofte. Er ikke sånn at alle blir hjerneskada og dauer, hver helg.

Kom gjerne med flere anbefalinger og erfaringer om ectasy doser og/ eller kombinert med amf. Det er fristende mix, som 420master fortalte om.
Sist endret av Proshift; 3. april 2018 kl. 17:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.