View Single Post
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det går fint ann å drikke sammen med benzodiasepiner og Z-hypnotika. Problemet er ofte at folk flest ikke vet hvordan man skal gå fram for å bruke denne kombinasjonen på en forsvarlig måte.


Her er noen regler jeg følger for å ikke drite meg ut;

* Ikke ta for mye piller. Ta en moderat dose. En moderat dose for meg vil være ca. dobbel dose av hva jeg bruker som medisin eller halve dosen jeg ville brukt til rus hvis jeg kun tar benzo.

* Begynn alltid med pillene først før du begynner å drikke.

* Aldri redoser etter du har begynt å drikke.

* Helst ikke drikk brennevin/sprit. Hold deg til øl, vin eller cider.

* Drikk sakte. Føl deg fram. Du har ikke dårlig tid. Ikke stress.

* Helst ha litt erfaring med de pillene du har tenkt å bruke. Å prøve f.eks rivotril for første gang når man drikker er ikke lurt.

* Og sist og ikke minst; ikke kjøp inn store mengder alkohol. En flaske vin eller en sekser med pils er mer enn nok. Heller ikke ha flere piller tilgjengelig.


Man kan evt også ta en dose med amfetamin eller annet oppkvikkende for å holde seg våken og redusere sjansen for blackout.

Dette er for de som skal ruse seg. Jeg oppfordrer ingen å begynne å eksperimentere med alkohol, piller og amfetamin.
Vis hele sitatet...


Det flest folk dør av når det kommer til rusmidler er nok heroin, men alkohol blandet med b preparater er ikke langt ifra.

Det samme med selvmord, alkohol blandet med b preparater er nesten på topp mener jeg.

((Jeg har ingen dokumentasjon her og nå))

Jeg er veldig imot moralprekner! bare for og få det sagt Men jeg har opplevd en del (b preparate blandet med alkohol ) i livet, kompis som har..... osv

Jeg vil egentlig bare at folk ikke skal oppleve det samme som meg, men hvis man har full kontroll over inntak så er det bare å kjøre på.