View Single Post
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Hygge Vis innlegg
Tror ikke du helt treffer spikeren på hodet nå. Jeg har selv prøvd speed, bare et par ganger (Men det er nå nylig). Jeg har hele tiden visst at dette er et farlig stoff, jeg har hele tiden visst at dette er et vanlig stoff i Nygårdsparken i Bergen..Likevel har jeg ikke BRYDD meg, jeg har tenkt at psyken min klarer å styre unna problemene som er så bra beskrevet over.

Forskjellen denne gangen er:
Denne posten gjør folk som meg (Som har/hadde samme holdning som meg) oppmerksom på at oppegående folk som DonVito, også kan havne utpå. Måten han klarer å ordlegge seg og beskrive situasjonen rundt han på, gjør at flere åpner øynene, og viser forståelse. Mange reagerer også med skrekk, noe som er helt perfekt (For rusmidler er ikke bra å drive med generelt).

Til slutt kan jeg si:
Jeg angrer ikke på at jeg har prøvd det, men kommer likevel ikke til å fortsette å bruke det (uavhengig av denne posten her). Likevel setter denne posten et godt punktum bak standpunktet jeg allerede har tatt- og jeg føler jeg har tatt riktig standpunkt.

PS: Er interessert i å prøve MDMA/Sopp og lignende da- sentralstimulerende stoffer er enkelt og greit ikke verdt det.
Vis hele sitatet...
MDMA er jo ett i "slekt" med amfetfamin, så du sier jo litt mot degselv her.

hvorvidt hver enkelt vil prøve det er jo opp til dem, men utifra de jeg kjenner som har kjørt seg på det, er det viktig å veie profitt opp mot risiko, og gjøre det veldig nøye. amfetamin er ikke leketøy, og nedturen i seg selv er en grunn til å drite i det. så kommer avhengighet, psykose, hjerteproblemer osv osv.

har tatt det selv ved noen anledninger, men det er ikke hver dag jeg føler for amfetamin.

egentlig er det best å holde seg unna, amf er dritt.