View Single Post
Gjest
Trådstarter
198
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Vel om det ikke er større summer så er det nok ingen dreper broren din. Og han røker bare hasj, virker litt som du krisemaksimerer og gjør dette langt større enn det er.
Vis hele sitatet...
Han røyker nok ikke bare dette, men tar nok mange andre ting også. Også er det ikke gøy når folk kommer på døra og spør etter han.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tror kanskje at du peser broren din for mye. Kan du ikke bare være sammen med ham uten at du maser så mye? Dropp å snakke om hva han bør gjøre, eller at han må begynne å trene, må slutte med hasj.
Vis hele sitatet...
Tro meg, dette er noe jeg og mange andre kompiser har forsøkt for lenge siden(spørre om han vil bli med på forskjellige aktiviteter), men til ingen nytte. Som sagt så er de sosiale antennene hans borte. Man kan ikke få han med på så enkle ting som gaming engang.

Sitat av Tobias24 Vis innlegg
Tvangsinnlegge sin egen bror... I en slik verden forstår jeg godt at han ruser seg.
Vis hele sitatet...
Ok? Greit at du mener dette. For min del kan han gjerne røyke så mye han vil så lenge det ikke går ut over andre folk. Per dags dato så gjør det det dessverre.
Sist endret av random512377; 7. april 2020 kl. 02:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.