View Single Post
Bodd på de fleste av de nevnte.

Flyttet inn når jeg var ca 20år på dahlbergstien, ble kastet ut for og få plass på ILA hybelhus.

Hadde ruset meg aktivt i 2 uker og havnet i en psykose som resulterte i at daværende leilighet ble mistet. Dro på avrusning. Nav kom. De spurte om jeg hadde tenkt å slutte ruse meg. Mitt svar var "nei, ikke på nåværende tidspunkt". Ble tilbudt plass på hospits, som jeg takket ja til. Dette var for en kort periode og jeg ville bare ha plassen som er reserve sove sted, om jeg ikke kunne sove hos venner, mens jeg leitet etter leilighet.
Dette ble til et par år. Jeg var lei og sliten, så dro i behandling. I ettertid har jeg brukt heroin en gang i blant, men nesten fullført høyere utdanning nå.

Hospits er helt greit forsåvidt, men var slitsom med banking på døra til alle døgnets tider og hvordan folk stjal.

Skal jeg dele en trist/morsom historie fra den tiden så var det når jeg kjente hadde et heroinskudd fullt av sitronsyre som noen stjal og fikk en lærepenge i form av grotesk svie i kroppens blodårer.

Dette gjorde tyven så forbannet at han kom tilbake og klagde på varene slik at vi fant ut hvem det var.