View Single Post
Rundt 16-17års alderen så leste jeg mye på freak, mest IT relaterte ting, men i min søken etter IT kunnskaper så det dukket stadig opp tråder om rusmidler, det var spesielt hasj og psykedeliske stoffer som peaket interessen min og jeg tittet mer og mer innom de trådene og ble veldig interessert.

Jeg hadde en kompis som jeg visste røykte å jeg spurte om å få bli med en dag, vips så var en hippiestoner født.
Det gikk rolig med hasj noen år, helt til man begynte å feste mye og det ble en del speed på festene, festene ble lengre og lengre, til slutt dro man ikke på fest lenger, men satt heller hjemme med kompis gjengen og kjørte på med store mengder speed og hasj, slik gikk det noen år helt til en kompis kom inn døra med en brødpose full av flein, vi ble frelst hele gjengen.

Siden den gang har jeg puttet i meg alt man kan tenkte seg av psykedeliske stoffer med tildels tvilsomme doseringer, go hard or go home.
Det roet seg heldigvis med årene og nå kan det gå år mellom hver gang jeg tar noe, kan ha det meste av droger liggende og vente på den perfekte anledningen.