View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Er dere virkelig så naiv at dere tror at vi er de eneste intelligente livsformene i universet?
Vis hele sitatet...
Nei, det er vi jamt over ikkje. Men vi har veldig lite data å bygge på, så det blir mykje antagelser. Carl Sagan har gått gjennom Drake-likninga rimeleg greit - og eg trur eg kan leve med å la Sagan tale for mitt syn på det.
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Bare i melkeveien er det bekreftet over 500 planeter, og går man lengre ut er melkeveien bare en brøkdel av resten av universet. Påstår dere (for dere mener jo dere vet dette bare er oppspinn?) at Jorden er den eneste planeten som utviklet seg til noe intelligent?
Vis hele sitatet...
Nei, men har du sett den påstanden spesielt ofte? Eg har ikkje. Men det er einaste plassen der vi veit det har oppstått liv i heile teke, og einaste plassen der vi veit livet har utvikla seg til intelligent liv.

Vi veit for lite i dag til å anslå sjansen til at liv utvikler seg til ei intelligent form; det er ikkje eit krav i evolusjonen at så skal skje. Vi har eitt datapunkt, og det er gjerne litt tynt...

Og å gå frå premisset om at det antakeleg er liv der ute, til at det anktaleg er intelligent liv der ute, til at det er i stand til å besøke oss, på et vis som blir rapportert om, men utan handfaste bevis, og konsekvent observert i så obskure former at det er meir truleg at individet som observerer tar feil, enn at det faktisk finn stad? Vel, det har eg ikkje tru på. Rett og slett fordi avstandane er for store, og fordi vi ikkje har spesielt overbevisande argument for at utenomjordiske har besøkt oss.