View Single Post
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Herregud. Ta deg en bolle og gå å legg deg. Jeg er fullstendig klar over at vektere ikke har noe mer autoritet enn vanlige borgere. Men selvfølgelig, vi går jo i uniform, og folk legger merke til oss. Vi kan ikke bare stikke av fra en sånn situasjon.

Jeg sier det igjen. Jeg er ikke noe maktkåt vekter som leker wannabe politi. Grunnen til at jeg spurte dere er fordi, som sagt, jeg er ny, og jeg vil være så proff som mulig mens jeg er på jobb.
Vis hele sitatet...
det er ikke min feil at du formulerer deg på en måte som gir inntrykk av at du har fått det for deg at ditt yrke har en relevanse i en slik situasjon.

men for å svare på spørsmålet ditt, hvis du vil bli oppfattet som mest mulig proff på jobben din så holder du deg til arbeidsplassen din. ingen som betaler deg for å leke supermann på gata. husk at noen BETALER deg med PENGER. de bryr seg ikke om en bussmann får juling 10 meter unna, de bryr seg om bygget sitt. og av den grunn har de annsatt deg til å passe på.

vil du gripe inn så griper du inn som den personen du er og ikke fordi du er en vekter.

igjen, din jobb er ikke relevant i en slik situasjon, så at du er ute etter denne type kunskap for å framstå mest mulig "proff" på jobb er bullshizznor.

jeg tror du er maktkåt.