Tråd: DMT-tråden
View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bloodworm: Om du blir redd av sopp ville jeg ha holdt meg langt unna DMT.

Jeg føler virkelig for å presisere at dette er ikke noe pissekonkurranse.
Noen takler harde psykedelika, andre bør holde seg langt unna. Man er ikke tøffere eller bedre enn andre fordi man tar psykedelika, og man får nødvendigvis ikke noe innsikt av å ta det heller.

Klart folk som virkelig vil, kan bruke psykedelika som et middel i selvransakelse etc, men de fleste som tar det, tar det for turen, og turen alene. Det blir mer og mer slik, spesiellt så mange unge som får øynene opp for psykedelika ved å lese f.eks nFF.

Jeg kan ikke kontrollere hva folk gjør med kunnskapen de får her inne, men vær så snill å tenk rasjonelt først: DMT er det kraftigste hallusinogenet som finnes, det får oppturen på syre til å virke som vørterøl i forhold. Jeg får frysninger når jeg tenker på min ene opplevelse med 5-meo-dmt som omtrent besto av ytterst intens konsentrert frykt, for så å gli over i undring.
Man SKAL ha en sitter, man klarer ikke å legge fra seg pipen selv, ettersom oppturen kommer så fort etter du har innhalert og tar deg virkelig på senga.

Jeg får vel finne trøsten i at heldigvis er ikke DMT alt for lett å anskaffe i ren form, og at du derfor kanskje prøver andre psykedelika før du treffer på DMT.
Sist endret av Dodecha; 27. desember 2008 kl. 19:39.