View Single Post
Hei Tore. Nå er ikke jeg en mann som spiller stort selv, men jeg har holdt på med PCer siden jeg var 14 (er nå 39) så jeg har gjort meg noen erfaringer underveis. Som han over her sa så handler intel eller amd stort sett om preferanser, da det virker som om de nye amd prosessorene er både effektive og stabile. Selv har jeg holdt meg til intel, siden stabilitet er mitt hovedfokus når jeg bygger PC - og av samme grunn så bruker jeg alltid å velge hovedkort og skjermkort fra Asus da jeg aldri har opplevd trøbbel med disse komponentene.

Og jeg lurte litt på om du har prøvd medisinsk cannabis for smertene du har? Jeg er jo rusavhengig så jeg prater en del med andre rusavhengige, og smerter er jo ofte en av grunnene til at folk velger å ruse seg - og som jeg har forstått det så skal medisinsk cannabis i mange tilfeller hjelpe bedre enn f.eks lyrica. For å få medisinsk cannabis så må du sikkert gå via en smertespesialist som ordner resept for deg, men med din sykdomshistorie så burde vel ikke det være noe problem. Om du ikke har kontakt med smertespesialist fra før så kan fastlegen din henvise deg til en. Skikkelig off-topic, men siden mange ikke er klar over denne muligheten så følte jeg at jeg måtte nevne det for deg - for det kan jo bedre situasjonen din en del om det fungerer. Det skal vel også ha gunstig effekt på en del psykiske plager så kanskje du opplever bedring på disse områdene også. Jeg er dog ingen ekspert på området så jeg bare videreformidler ting jeg har hørt, så du burde undersøke litt om dette kan være noe for deg.