View Single Post
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Freemind Vis innlegg
Hei

Det er Armin her.

Dere er mer gjennomførte enn noen gutter på barnerommet, her kryr det av frimurere som "stormen" og andre som jeg har fulgt med har agitert seg over lengere tid på mye av det Nyhetsspeilet presenterer. Jeg tar denne spøken som en seier, og bekrefter det vi alle vet at noen er ute etter å skade vårt rykte som det eneste alternative til medienes monopol på virkeligheten.

White Wesir dokumentene tar jeg som ingen spøk... Planen om massetankekontroll har eksistert siden Zbniew Brezinski skrev "between two worlds" i 1970, og de som vet denne mannens fortid vet han driver "Trilateral Komisjonen" og er en bak kulissene, bla amererte han Osama bin laden, kuppet Shahen i 79, og sammen med Henry Kissinger stod de bak folkemordet i Laos og Kambodsja.

Jeg tror faktisk denne spøken er mer reell nå enn jeg trodde før. Takk for at dere avslører dere selv.
Vis hele sitatet...
jess.. for om vi virkelig var så smarte som du påstår, i tillegg til å være frimuere, så hadde vi helt sikkert ikke vært smarte nok til å skjønne at du kom til å komme med den konklusjonen.

ditt eget beskyttelsesinstinkt er fantastisk, applaus til deg.
Sist endret av somnium; 10. mars 2010 kl. 17:48.