View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Merk at jeg ikke oppfordrer folk til å gjøre det, men hallusinasjonene jeg har fått på relativt høye doser MDMA (200-300mg) og hasj/grønt har vært 100x villere enn det jeg noen sinne har fått på LSD. Vil dog tro DMT er et nytt nivå, har ikke prøvd det
Vis hele sitatet...
Har opplevd halliser på molly selv. Men slike doser tar jeg ikke lengre, hodet mitt bruker alt for lang tid på å komme seg.. Men de heftigste hallusinasjonene har jeg fått fra psykedelika. Vet ikke hvilken lsd du har prøvd, men når alt flyter inn og ut av hverandre og skaper former og mønstre av alt. Det er slike halliser jeg har hatt av lsd og sopp, aldri vært i nærheten på mdma..

Første gangen på flein: 3-400 sopp i en termos, delt på 3 stk. Kompisen min var en 20 meter lang pølse der han sprang ut på veien, hele energien hans hang igjen i luften 🤣
Videre fjell på psy festival med lsd hvor hele fjellet formet seg inn og ut av ulike annsiktsformer, kunne se beina, blodårne i kroppen min og helt ville geometriske figurer når jeg lukket øynene.
Osv osv.. Aldri noe i nærheten av det der på mdma.