View Single Post
Sitat av Knopp Vis innlegg
Leste akkurat hele tråden. Sterkt. Er enig med de som sier at du kan skrive. Som leser får jeg medfølelse og lever meg inn i livet ditt, selv om jeg sikkert hadde synes du var en dust hvis jeg møtte deg. Det er fint å lese hvordan du vokser og jobber med drakampen. Og å leve med insikt/kognitiv dissonans. Håper du fortsetter å vokse!

Hvordan føler du DMT har vært til nytte?
Vis hele sitatet...

Du ville likt meg veldig godt om du er rett person under rett omstendigheter. Vurderer vi det derimot fra et statistisk standpunkt så er nok "dust" en svært så barnevennlig underdrivelse ;p

Uansett vil jeg takke for gode ord. Aner egentlig ikke hvordan det ser ut bakover i tråden selv, jeg takler ikke å lese et jævla ord. Når skjelettet til tøffetom henger og dingler bakerst i skapet, da skal jeg gå gjennom den..

Hadde vært artig å skrive bok ahddet det bare ikke vært for at det må skrives så jævla mye før en vet om det engang er aktuelt...

DMT har vært til relativt stor, dog etter min mening akutt nytte. Har trippet ordentlig sikkert 30-50 ganger dette året, og enda jeg har følt meg stålsatt og motivert når jeg kommer ned så er ikke det den effekten jeg fascineres mest av med DMT. (Har begynt å vaske leiligheten mens jeg enda trippet, bare fordi jeg var så bestemt for at nå skulle jeg skjerpe meg).

Det jeg synes er mest verdi i DMT for er ikke denne påståtte evnen til å "fikse" den som tripper, det tror jeg placebo er hovedfaktor i. Det jeg derimot sitter igjen med er veldig, veldig klare bilder på hvordan jeg opplevde min faktiske tilværelse på den tiden. KOmmer aldri til å glemme følelsen av å ligge hele trippen med kun en tanke på repeat: "livet mitt er forferdelig, livet mitt er forferdelig" mens jeg ba om at visualsene skulle slutte... Eller når jeg ikke klarte å slutte å tenke på hvordan hele dagen, hele livet mitt handlet om streker og inhaleringer.. Er etter å ha fått sånne klare inntrykk at du sitter igjen med så beinhard motivasjon, men som sagt, jeg er usikker på vrigheten. Uansett er jeg utelukkende positiv til det, og jeg tror at det kan hjelpe veldig mange. Bare ikke så mye som mange tror.