View Single Post
Sitat av sorrY Vis innlegg
Hvordan går det mann?
Vis hele sitatet...
All good =) Sliter litt med insomnia og kan finne meg selv sittende å skjelve etter å ha drukket en kanne espresso på rappen - bare i et desperat forsøk på å endre bevisstheten min.

Tror det nesten handler mer om frykt for å være nøktern enn sug etter rus. Frykt er kanskje ikke rett ord; men det er litt som om jeg ikke helt har klart å vende meg til tanken om at det går an å ha det bra uten at et eller annet stoff hjelper til..

Begynt å trene igjen, apetitten er på plass, noenlunde fast avføring.

Vasket tilogmed leiligheten for første gang. Så definitivt på bedringens vei.

Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Det er en sykt sterk tråd du har skrivd her, har selv vært grisehekta på speed (1-3g om dagen i noen år) og har slutta med det (har sprekt 6ganger på 4år)

Men det som hjalp meg, var å fløtte ut i bushen der jeg levde i stein aldern. Hogde ved, fiska, jakta, bygde div "camp'r" rundt i området som jeg tusla til hver dag for å se at de var like fine osv.

Etter ett år i bushen så begynte jeg på skole langt faen oppi nord, skaffa meg en utdannelse, men idag så vet "alle" om meg og fortiden min så jeg klarer ikke skaffe meg jobb.

Men etter alle de årene med rus, så hadde jeg mista "all glede i livet bortsett fra rus" men etter en heftig kveld med MYYYE dmt så fikk jeg spydd opp endel indre demoner og etter det så har jeg fått sykt mye glede i livet igjen
Vis hele sitatet...
Takk for det.

Når alt kommer til alt så er det nok distansering fra miljøet og hverdagen den eneste gode måten å komme seg over kneiken dersom en først har klart å gå helt på trynet.

Synd du har blitt "kjendis", det må da være mulig å bare endre aktuelle arbeidsgivere? "ALLE" kan vel ikke vite om din fortid?

Har røykt masse DMT siste halvåret, har virkelig hjulpet meg, det og.
Sist endret av Tøffetom; 28. august 2015 kl. 03:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.