View Single Post
Sitat av Susa Vis innlegg
Fokus på studiene nå, Tøffetom. Ikke flere runder i byen, selv om den er vakker!
Vis hele sitatet...
Blir ikke fler runder i byen. Holder meg ensom og alene foreløpig. Jævlig bra studier jeg har fått lurt meg inn på, jobbmuligheter i studiene og hele pakken. Jævlig glad for at jeg ikke klarte å pisse det vekk et svakt øyeblikk i går.

...holdt faktisk på å kjøre på na møte i går.. Med den intensjon å lure noen lokale med på en sprekk. (Er en jævlig person, no need to point out )

..holder meg unna det og i tiden frem. Høyere makt/maktesløs vil aldri funke for meg anyways.

Myk landing fra suben. Var på så lave doser at jeg "knapt" har abstinenser. Insomnia, kaldsvette, diaré, 0 apetitt, generell dehydrering, frekventere frysninger, hodepine, nedkjølt, rastløs ("lopper i blodet"), emosjonell, kvalm, asosial osv. Men ingenting mer ekstremt enn at tvangspreget aktivitet/sosialisering går greit. Prøvde å arrangere med jet-pak levering, siste fly var heldigvis gått innen svakheten tok overhånd

Sett altfor mange filmer, men det er forsåvidt et positivt tegn. Fått spist litt, ingenting i retur. Snakk om plankekjøring
Sist endret av Tøffetom; 8. august 2015 kl. 03:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.