View Single Post
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Ikke ta dette personlig, men brukerorgene trenger masse hjelp. De trenger folk som vil rekruttere medlemmer, skaffe penger til dem, samle sammen forskning, skrive spørreundersøkelser, skrive avisinnlegg. De vil ha hjelp med å lage alt fra memes til annet grafisk materiell.

Da tenker jeg på orgene i tet som: FTR, normal, emmasofie osv

Det som derimot de som har engasjert i orgene i Oslo ser, er at folk som røyker hver dag, og har masse ideer, og vil "få cannabis legalisert NÅ" ofte har lite eller ingen gjennomføringevne, ikke vil stå frem som offentlige personer selv, ute av stand til å skrive og få publisert et avisinnlegg. Tomme tønner skrangler mest, errre visst nåke som heiter.

Hvis du greier å markere at du har noen av disse egenskapene, og kan holde avtaler, skjema osv, så blir du plukket opp av reformbevegelsen på null komma niks. Men denne tråden er typisk for stonerdrømmere; du maser på andre, du har store planer, men du vil selv ikke stå i det. Ta en kikk i speilet. Den innstilling du utviser her er en del av problemet, ikke løsningen.
Vis hele sitatet...
Tar meg på ingen måte nær av det du sier. Sikkert fordi jeg ikke føler meg truffet. Trur gjerne du har rett jeg er ikke engasjert nok i temaet fordi jeg ikke er en stoner. Jeg røyker ikke cannabis regelmessig i det heletatt.

Det er fordi jeg ikke liker hvordan rusen får meg til å bli enda mere vimsete og sosialt tilbakestående.

Jeg er likevel for en legalisering. Gidder ikke å remse opp alle grunnene for hvorfor i dette innlegget. Originalinnlegget her var ment mer i retning «hvor blir det av alle dere som brenner for å legalisere cannabis??» nå som det blir diskuteres såpass mye på sosiale medier.

Ser det er en Thomas Kjøsnes som tydeligvis er bra engasjert og kommer med mye god informasjon. Han har også lagd denne dropbox’n. Er det noe der som nevnes i denne pdf’n som er direkte faktafeil? Da er det greit å få klarhet i det før folk begynner å bruke den som en kilde til pålitelig informasjon.