View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har egentlig ikke funnet så mye på gata helt tilfeldig utenom hjemme under sofaen eller i jakker og bukser jeg ikke har brukt på lenge og hadde glemt at det lå noe i

Fant en god klump på 7-8 gram sorting en gang utenfor et utested, den var på ingen måte gjemt, men fikk litt dårlig samvittighet for at jeg tok den siden den nok tilhørte noen som hadde gledet seg til å nyte av den når byen stengte og det var tid for nach. Trøster meg med at den kanskje tilhørte noen som ble tatt eller stoppet av politiet og hadde lagt den fra seg for å redde seg selv, det redda hvertfall uka mi

En annen gang var i blokka på besøk hos en kompis så stod det en sort rar plastboks i vinduet i oppgangen som så ut som en teknologisk dings på størrelse med en snusboks men litt mer ufo forma, jeg var litt paranoid og tenkte det kunne være mic eller overvåkning av noe slag og hadde tenkt til å tråkke på/destrueres boksen just in case og kaste den, men vred den åpen og fant mekk inni og en lysere klump som så ut som heroin. Endte med at jeg la boksen tilbake for det var ikke noe for meg!

Ellers har jeg bare funnet et par ferdigrulla og halvrøyka joints rundt omkring på festivaler.

Kjenner en kompis som var på tur med barna og bikkja i skogen og fant to plater hasj.