View Single Post
Kansje litt mye ja.Har god erfaring med flein.Og veldig lav tolleranse.3 flein hver 4dag funker som tusan på meg!Kreativ og full av energi!
Mindre behoov for søvn og.Etter3-4uker måtte jeg gi meg for det føltes for godt rett og slett! ca 10dager siden nå å jeg føler meg bra!Seponerte 60 av 75mg sobril som var min daglige dose i 3-4år (nå idag nede på10-15mg i døgnet)på de 3 ukene.Det var hensikten med mocrodosen og.Å seponere benzo.
Er nok veldig induviduelt og noe betinget på hvor i livet en befinner seg
når det gjelder intak av psykedelika.Har man en dårlig periode med mye tankekjør og usikkerhet burde man la være!Har opplevd tidligere å ha blitt deperimert i lang tid etter å ha tura når jeg ikke burde gjort det.
Tungpustet sier du....er du mere deperimert kansje(vet ikk om du var det fra før da)?Når det gjelder søvn forstyrrer flein søvn veldig.Og ved store doser får ikke jeg sove på etpar døgn ihvertfall!
Det man alltid skal ha i bakhodet når en tar psykadelika er den psykiske formen.Dårlige erfaringer setter spor og trenger ofte flere år på å `løse`seg tilbake til det `normale`(hva enn det måtte være).
Det var noen erfariner og synspunkter God jul!
Sitat av Life Vis innlegg
Høres kanskje litt «pinglete» ut, men ja, føler meg rimelig sliten etter én microdosing à 0.2 mg tørket magick mushroom, tatt for 3 dager siden.
Sovet lite og elendig de 3 påfølgende nettene, men litt mer sammenhengende i natt.
Godt voksen mann, 75 kg. Tar Tolvon (myanserin) 45 mg for søvn.
Tok ca 1.5 tørket for ca 2 år siden - hadde en fin «tur» på det - men var også da virkelig, virkelig sliten i tre, fire dager etterpå.
Har også følt meg noe tungpustet etter denne siste lille «turen», men lettere nå.
Inntaket var på torsdag.
Ingen panikk, altså, men dersom noen har tanker, erfaringer, så takk
Vis hele sitatet...