View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hm hva med å komme med noe mere utfyllene om du har peling på pct? først sier du at jeg er ferdig med pct, så skal jeg fortsette med clomid i 2 uker.

Hadde vert fett om noen her som har god kunnskap innenfor post cycle therapy å lagd en utfyllene tråd med kilder for å best mulig sitte igjen med en normal hormonbalanse og holde på mest gainzz.
Vis hele sitatet...
Advarsel, smule off-topic:

Dette er noe av problemet, såvidt jeg vet er det ingen med så utfyllende kunnskap om steroider her på bruket, eller kanskje men ingen som orker å ta seg tiden å gjøre det.

Rusmiddelforumet sto under samme lupe for flere år tilbake, da hele seksjonen bare bestod av røverhistorier fra hva man gjorde rusa, fisking etter kjøp av stoffer og generell idioti. Men noen ildsjeler tok ansvar, skrev gode utfyllende tråder om emner de tydeligvis hadde lest seg opp på. Det ble mer positiv aktivitet, freak ble kjent via jungeltelegrafen som et oppslagsverk, man hjelper folk med bl.a. soppidentifisering og diskutering om innholdet i spesifikke ecstacy piller.

Ja, jeg ser ironien at mitt innlegg er i essens enda en som "maser" om at noen må gjøre noe arbeid uten å ville gjøre det selv. Men jeg vil påstå at jeg har bidratt nok med slike tråder i rusmiddelseksjonen og jeg har hverken tid eller interesse i steroider og trening til å ta på meg arbeidet.

For om noen ikke gjør det, så kan resultatet ende opp med at vi bare forbyr slike tråder