View Single Post
Moralprekner er for de som ikke har nok kontroll til å holde seg sammen. Hvis du har nok kontroll er ikke dine morale prinsipper så viktig, du sier selv at du ikke er et 'sukksessfult barneverksprosjekt'. Men, desverre så er du det.. Det er også derfor du sitter med depresjon nå. Det første du må gjøre er å starte kondistrening for å få litt stress ut av kroppen. Hold opp en normal døgnrytme og spis godt. Hvis kroppen er på rett plass vil hodet også følge etter, du har ikke så sterk vilje, så nå, mens du har denne emosjonelle perioden er tiden du må ta fatt og faktisk gjøre dette. Fengselstraffen vil bare være godt for deg, du har lurt deg igjennom systemet i flere år og med mentalitieten du har nå har du ikke noe annet valg enn å få en 'realityscheck' så å si. Det handler ikke om at du må straffes, men å oppleve en konsekvens for en handling kan som regel få mennesker på riktig spor. Utenom det, ta opp meditasjon eller noe lignende. Hvis du tviler på at det vil funke, ta opp boksing. Bare ta opp en måte å få roet hodet på.
Og for all del ikke ta noe som helst dop som kan tulle med dopamin systemer ditt på minst 1 år, helst 2. Hvis du klarer å komme deg igjennom denne perioden med det som er nevnt ovenfor vil du oppleve at livet har nogenlunde ordnet seg.
Selv om du er et suksessfult barnevernsprosjekt, så er du også et mislykket barnevernsprosjekt. Håper du skjønner hva jeg mener.
Nå har jeg mine undringer om denne posten, men kommer ikke til å nevne de her.