View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo, du trenger fortsatt moralprekener - for utifra slik du formulerer den historien din (og at du i det hele tatt skrev hele greia) så føler du fortsatt at du er et offer. Kanskje var du det en gang. For omstendigheter, sykdom, inkompetanse osv, osv.
Det funker ikke som noen unnskyldning for slik du holder på.

Sympatien går til de stakkars folka du driver og angriper - ikke til deg.
Du er faktisk "skurken" her, og det har du selv gjort deg til.

At du slet med rus og ble syk i hodet når du var ung var trist.
Hadde det stoppet der så hadde jeg ønsket deg all mulig hell og lykke i livet. Men nei.
Du flyr rundt og skaller ned/drar til folk i hytt og pine, så at du en dag "treffer skikkelig" og påfører noen varige mén bekymrer meg mer enn hvordan det går med deg videre i livet.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at det er ikke noen unnskyldning og jeg rettferdiggjører på ingen måte mine handlinger. Jeg har klart å unngått konsekvenser på samme måte som jeg ikke har fått hjelp. Det har helt sikkert en sammenheng. Men sitt ikke fremstill det slik at det var bare 'å stoppe'. Hvis jeg gjorde noe ulovlig og havnet i arresten, så var politiet der for å være tøffe mot meg. Da var jeg tøff tilbake. Og jeg skaller ikke ned folk i hytt og pine, det var en periode på ca 2 måneder hvor jeg ikke var meg selv. Dette med politimannen foregikk etter mange fredfulle måneder, dog med mye intern konflikt og selvdestruktive handlinger.

Jeg burde sikkert ikke skrive dette, men jeg har aldri gjort noe mot noen som ikke fortjente det, utenom når jeg var et barn og med politimannen og vekteren. Jeg er KLAR over at alt dette er feil, men mine generelle tanker er så negativt innstilt og når dagene er for dårlige for lenge, så blir jeg veldig impulsiv og destruktiv. Uansett, jeg er ikke her for å forsvare meg. Jeg spurte om hvilken straff jeg kunne forvente, og så følte jeg for å skrive litt av historien min, mest for min egen del. Det hjelper. Jeg tror ikke du kan forstå hvordan det må være, for hvis du har inntrykket av at en moralpreken fra en anonym freaker skal hjelpe min situasjon.......