View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde en uheldig situasjon der jeg skulle gå ut av et utested. Jeg var veldig full og gikk i feil retning, mot et sted der det er dresscode. Dørvakten tok meg bestemt i skuldra, og da snudde jeg meg og skallet til han som en instant reaksjon. Deretter fløy jo hele armeen på meg, han dørvakten som ble skallet til er en stor og tung kar som la kneet sitt på nakken min og dytta hodet mitt i asfalten min, har merker i ansiktet og folk kom å prøvde å dra han bort osv, det ble et helvetes spetakkel. Det utløste en psykotisk tilstand (i mangel av bedre ord) og jeg lå på bakken å lo. Når politiet kom, så skallet jeg ned politimannen. Jeg har ingen ide om hvorfor, og angrer veldig. Har beklaget til politimannen og skal begynne i sinnemestring.

Men hva slags straff kan jeg forvente? Jeg er siktet for forulemping av tjenestemann, trusler og vold mot tjenestemann. Jeg er også siktet for kroppskrenkelse av dørvakten. Jeg har hatt tidligere saker som ikke er ferdiggjort enda der det står spørsmål om hvorvidt jeg er tilregnelig når slikt skjer, for jeg får enkelte episoder der jeg blir totalt borte. Jeg har forstått at jeg trenger advokat og skal ordne det imorgen, men er det noen som har en ide om hva jeg kan forvente? Takker for råd.