View Single Post
1p-LSD er ulovlig da det går under en slik narkotisk analog lov slik jeg har forstått. Tror det andre går under samme paragraf-ish, men ingen på stasjonen hadde hørt om dette før(o-pce altså).

Men noen innspill om saken? Hvordan bør jeg gå fram her? Hvis det er enklere og billigere å bare betale forelegget gjør jeg bare det, men for den syntetiske cannabisen nekter jeg iogmed at jeg har gjort det fra starten. Som jeg nevnte husker jeg ikke om jeg erkjente å ha bestilt 1p-LSD og o-Pce eller ikke i avhøret, så er muligens litt driti ut å nekte på det nå i en rettsak hvis den er garantert tapt og blir svindyr i forhold til opprinnelig størrelse på forelegget. Politimannen som avhørte meg tok opptak på telefonen så blir driti ut hvis han spiller av den i rettssaken og jeg erkjenner straffskyld på opptaket. Da har jeg ikke noe sterk sak.

Det jeg forsåvidt lurer på også er om hvis jeg godkjenner forelegget på 1p-LSD og o-pce vil vel det bare svekke saken min om syntetisk cannabis som jeg har nektet på fra start? Med andre ord større sjanse for å tape den saken også?

Det er et år mellomsrom mellom brevene jeg fikk ca. så 1p-LSD saken er gammel, mens 5f-adb saken er rykende fersk.

Halp?
Sist endret av Vitenskap; 13. mars 2017 kl. 19:50. Grunn: For å si tusen takk for innspill i en så gammel tråd