View Single Post
Trådstarter
221
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Fargerike strenger! Det opplevde jeg også. Testet ketamin en gang for 15 år siden og det var det heftigste jeg noensinne har opplevd. Vi var 3 stykker som klamret oss fast til hverandre på oppturen i ren panikk mens vi brutalt ble kastet ut av vår virkelighet. Det var som å havne i warp drive. Når vi var framme holdt vi hender og uttalte hele setninger hvor vi sa et ord hver.
De greiene der kan faen ikke være bra! Vurdere religiøs fanatisme som et bedre alternativ hvis en skal ta ting så langt ut.
Vis hele sitatet...
"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."

Ketamin er ikke nevneverdig skadelig verken fysisk eller psykisk. Selvfølgelig kan man oppleve traumatisk ting, som igjen kan føre negative psykiske ettervirkninger, men jeg ser på dette langt mer sannsynlig på de klassiske psykedeliske stoffene. Ketamin er relativt trygt og lite skremmende.

Uansett er jeg ute etter ekstreme og merkelige opplevelser, men bare under kortvarige og kontrollerte forhold, og må dessverre si meg uenig i at religiøs fanatisme er et bedre alternativ (med mindre det fantes en pille som bare varte noen få timer og en var oppegående nok til å ikke skade noen).
Sist endret av Flue; 30. september 2013 kl. 22:37.