View Single Post
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Ok.
kan noen her fortelle potensielt hvorfor vi kasta bort en del salvia på de gangene de ikke fungerte? Kan det være en grunn til at vi ikke fikk noen effekt de første gangene eller noe vi burde gjøre for å få et sikrere og bra resultat hver gang?
Vis hele sitatet...
Jeg finner ingen god kilde her og nå, men en del hevder at salvia kan gi en reversert toleranse, altså at man blir mer sensitiv om man bruker det flere ganger på rad. Om dette stemmer er jo det er god forklaring, dog vet jeg ikke med sikkerthet om det faktisk er slik.
Sitat av trckLOL Vis innlegg
De eneste gangene vi har "faila" er når vi ikke har hatt stormlighter tilgjengelig, så jeg vil anbefale å kjøpe en billig en. I værste fall, bruk typ tre lightere, slik at du får nok varme (jada, noen sier det er en myte, men etter min erfaring er det crucial).
Vis hele sitatet...
Jeg er en av disse som sier det er en myte Vanlig lighter fungerer fint, men jeg har opplevd manglende effekt ved bruk av stormlighter, paradoksalt nok.
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg lurer på om det er noen av dere freaks som har erfaring med å tygge plantematerialet? I så fall hadde jeg satt pris på å høre deres erfaringer.
Vis hele sitatet...
Jeg har også erfaring med dette. Ekstremt tidkrevende, bitter smak og veldig vanskelig å rengjøre munnen i etterkant. Effekten er veldig mild. behagelig, men ganske kjedelig. Kort oppsummert er ikke the juice worth the squeeze. Sist jeg forsøkte denne inntaksmetoden brukte jeg blader blandet med hjemmelaget ekstrakt. Dette hjalp ikke, hva effekt angår. Jeg har også prøvd alkoholtinktur, uten resultat.