View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av masson89
de tar blod prøve for da kan de se akkurat når du tok det å hvem dag! jeg har vært borti nesten det samme men jeg jobbet jo så jeg stakk til privat klinikken å fikk syke melding for 5 uker. så er det viktig begynne trene fordi da pumper hjerte å pumper du blodet rundt i kroppen deretter kjøpte jeg noe som heter tricreatin (1-2 skjer) som er pulver som blandes i vanni ca 1 halv liter så tok jeg noe som heter krealkalyn som er noen piller som jeg tok sammmen med drikka! å etter det tok jeg to spise skjer med epleedikk også det 3 ganger om dagen å blandet det med 1 glass vann dette er noe alle burde prøve for de som vet hva clean machine er er creatin noe av hoved innholdet men vitaminer er også viktig!



å det som var det geniale med meg var at de ikke viste at jeg viste at jeg måtte ta spontan pisse prøve det er grunnen til jeg tok sykemeld! så da fikk jeg god tid til trene å ta kuren min!
Vis hele sitatet...
pft, hvorfor tar du både tricreatin og krealkalyn?

kreatin er jo som regel ganske subjektivt på hva som funker bra å ikke. Men, stort sett så er det sånn att vist du får ok pump av krealkalyn, er det bare bortkastet penger med tricreatin, gir ikke "mer" pump. Kanskje det gir en fantastisk placebo følelse ^^

Og kreatin, trekker VANN inn i musklene, og gir det bedre pump/ytelse, det renser ikke kroppen din, det hjelper ikke stort for å bli sunn. Omega 3 slår kreatin lett.

Att trening funker bra skal jeg ikke si noe på, men, kreatin er treningstilskudd. Og bør være sist på lista når det kommer til kosthold og trening. Men, kreatin er skryt opp til himmelen når det gjelder kosthold.


Og bare så det er sagt blir jeg uber ydmyk og kommer til å slette hele innlegget vist kreatin er bevist som noe som automatisk fjerner THC fra fettvevet isåfall var jeg ikke klar over det.
Sist endret av Apeloff; 9. juli 2008 kl. 16:38.