View Single Post
Sitat av wtf_pills
HJELP! Sorry, men fikk bare tid til å lese noen av sidene i tråden. Kjempebra tråd forresten.

Problemet mitt er som følger:

Jeg har røyket i ca 15 år. Siste 11-12åra daglig. Jeg skal snart til psykolog for ente gang. For ca 1 år siden ble jeg spurt ut om mitt rusproblem, som jeg da nektet. De truet med prøver, men det ble aldri noe av. Nå har legen sendt meg til samme psykolog, og fikk et brev i dag. I brevet står det at jeg må møte til "blodprøver for sjekk" før jeg skal til psykologen(han som ønskte det, siden han vet jeg har brukt). Jeg fikk totalt nøya og lurer på om det KAN være cannabis de sjekker? I såfall, hvor lang tid vil det ta for meg som har røyka sååå mye for å bli rein?

Og før dere spør; klart jeg også lurer på hvorfor de vil ha blodprøver isteden for urintest...

Har jeg unødvendig nøya?

Takker kjempemye for seriøse svar! Trenger det virkelig!
Vis hele sitatet...


de tar blod prøve for da kan de se akkurat når du tok det å hvem dag! jeg har vært borti nesten det samme men jeg jobbet jo så jeg stakk til privat klinikken å fikk syke melding for 5 uker. så er det viktig begynne trene fordi da pumper hjerte å pumper du blodet rundt i kroppen deretter kjøpte jeg noe som heter tricreatin (1-2 skjer) som er pulver som blandes i vanni ca 1 halv liter så tok jeg noe som heter krealkalyn som er noen piller som jeg tok sammmen med drikka! å etter det tok jeg to spise skjer med epleedikk også det 3 ganger om dagen å blandet det med 1 glass vann dette er noe alle burde prøve for de som vet hva clean machine er er creatin noe av hoved innholdet men vitaminer er også viktig!

Sitat av masson89
de tar blod prøve for da kan de se akkurat når du tok det å hvem dag! jeg har vært borti nesten det samme men jeg jobbet jo så jeg stakk til privat klinikken å fikk syke melding for 5 uker. så er det viktig begynne trene fordi da pumper hjerte å pumper du blodet rundt i kroppen deretter kjøpte jeg noe som heter tricreatin (1-2 skjer) som er pulver som blandes i vanni ca 1 halv liter så tok jeg noe som heter krealkalyn som er noen piller som jeg tok sammmen med drikka! å etter det tok jeg to spise skjer med epleedikk også det 3 ganger om dagen å blandet det med 1 glass vann dette er noe alle burde prøve for de som vet hva clean machine er er creatin noe av hoved innholdet men vitaminer er også viktig!
Vis hele sitatet...
å det som var det geniale med meg var at de ikke viste at jeg viste at jeg måtte ta spontan pisse prøve det er grunnen til jeg tok sykemeld! så da fikk jeg god tid til trene å ta kuren min!