View Single Post
Sitat av Mamma82 Vis innlegg
Blir rett matt av enkelte sin respons her��å at det faktisk sitter enkelte her å anbefaler "trygg dose" ��x♀️Min datter er en av dem som har havnet i detta møkka miljøet av såkalte "venner", med ikke bare jevnaldrende ..men med folk mellom 17-20år�� Utfordrer dere gjerne til å gå en halv dag i mine sko som mamma oppi denna galskapen��Har måtte ha slutta i jobben min..sjukemeldt pga stress/angst..Fikk forøvrig ingen forvarsel på denna galskapen..da min datter var engasjert i både sport å mere før korona�� Så visst enkelte har lyst å forsvare denna galskapen som foregår som nevnt i vg,så utfordra e d te å respondere her..så kan du få komme hæm å forklare me over æn kaffikopp koffor detta evt e greit�� #Søvnløs#
Vis hele sitatet...
Uff, ingen vil gå i dine sko, vi har alle våre egne. Selv om du er mor, så har du ikke det mest korrekte synet på saken. Folk som anbefaler tryggere doser og lavere hyppighet av bruk forstår ungdommer bedre enn de som får moralpanikk av å lese det. MDMA, og andre rusmidler, brukes og kommer til å bli brukt av veldig unge mennesker, bedre å fortelle dem hvordan det bør gjøres. Når de ikke har informåasjon og mangler konsekvensetenkning, så ender de opp som de gjør.

Og hvorfor etableres disse møkkamiljøer? Det er der dere foreldre må ta tak i ting, det er ikke MDMA som er utgangspunktet for alt som er vondt. MDMA er et nøytralt kjemisk stoff som ikke er ute etter ungene deres.