View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvis dere var gode venner så svarer han deg ikke mest sannsynlig fordi han skammer seg og ikke ser noen løsning på problemet. I slike situasjoner er det dessverre ikke helt uvanlig at folk la være å svare, fordi de innbiller seg at samtalen er mer ubehagelig enn å skyve det hele under teppet. Få tak i han og få han i dialog. Tilby han en vei ut av situasjonen som han har låst seg fast i. Jeg har løst slike situasjoner selv ved å appellere til folks moral og anstendighet gjennom meldinger når de ikke svarer på telefon. Med mindre han er en person som gir helt faen, så er jo også han egentlig interessert i å finne en løsning på dette.
Vis hele sitatet...
Vi har vokst opp sammen og har vært som en familie siden barndommen, vi snakker om hverandre som familie.
Så det virker veldig som om han skammer seg, det er først nå den siste mnd han har sluttet å svare. Jeg har ikke direkte mast veldig på han, men har snakket med han om at det skal ordne seg da han har fortalt at han har slitt veldig med penger. Men når jeg ser at han er ute å fester vær helg og bruker mye penger på alt annet enn å betale meg så blir jeg irritert.
Vet også at familien betaler husleie for han, så alt at penger han får inn går til egen lomme..
Skal se om jeg får til en dialog med han