View Single Post
Digital nomade
trippy's Avatar
856
- Hvordan ser det ''psykedeliske hierakiet'' ut for deg?

For min egen del så troner nok DMT på toppen da det føles så ekstremt mye heftigere enn noe annet jeg har kommet over. Vil ikke se nedover på hierarkiet da alle er forskjellige og folk liker ulike ting, kan ha flotte opplevelser på stoffer som kanskje ikke er kjent for å være de mest intense feks. 2c-b eller 2c-i.

- I hvilken rekkefølge ''jobbet du deg oppover''?


Skal prøve så godt jeg kan å ramse opp i kronologisk rekkefølge på psykedeliske stoffer jeg har prøvd, men bruker man mye knark så er ofte ikke hukommelsen noe å skryte av () men uansett: Cannabis-LSA-sopp-2C-B-LSD-MDMA-DOM-DOB-ketamin-DMT. sikkert noen jeg har glemt i farta men har ikke så mye å si

- Hvorfor gjorde du det i den rekkefølgen?

Helt tilfeldig, hadde ingen plan om hvilke stoffer jeg skulle ta og når, men var klar over hva jeg ville prøve lenge før jeg fikk muligheten til det. Har som regel kommet over en litt større mengde av noe og så testa det på meg selv grundig; feks LSD, første gang jeg kom over det kjøpte jeg 30-40 lapper og tura hardt hver eneste helg i flere måneder før jeg blei lei og tok pause.

- Hva vil du anbefale andre?

Test ting og tang for din egen del, ikke andres. Ta forhåndsregler, vær ALLTID klar over hva og hvor mye du inntar, les deg opp grundig før du eventuelt prøver noe(Erowid.org).