View Single Post
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
409
Slik startet jeg med cannabis, har alltid hatt et greit forhold til det og røyker fortsatt når det dukker opp god ganja.
Takker alltid pent nei til sterke rusmidler da det ikke turner meg i det heletatt, konsekvensene er ofte litt større og har sett så mange som mister kontrollen etterhvert selv om det bare er for en mindre periode hos enkelte før de tar seg sammen. Det eneste jeg kan finne på å ta som ikke er cannabis blir vell psykedelika viss det er i en god setting.

Brøt vell reglene mine en gang og sniffa ei linje med speed, helt latterlig men var på ute på fylla og ble etterhvert med en jente hjem.
Når vi kom frem dro hun fram ei blekke med 2 linjer makka på som hun hadde gjort klart, ble litt sjokka og brøt ut i latter da hun slettes ikke minna om en speedfreak.
Smilte pent til henne og sa at den skitten der slettes ikke er noenting i forhold til hva jeg kan tilby. *KOFFERTKOFFERTKOFFERT.
Tok linja mi rett etter og fikk av henne klærne veldig fort, sniffa vell den stripa kun for sex og for at jenta ikke skulle føle seg "alene" men skal innrømme at det var litt morsomt med hele settingen uten at det frister meg å røre det igjen.

Hadde også en liten periode der jeg røyka syntetiske cannaboider, eks JWH-018.
Disse syntetiske cannaboidene så jeg ikke som noe steg videre da planen egentlig bare var å finne ut hva alt styret handla om, funka jo utmerket de første gangene men ble ganske fort lei og siste gangen jeg røyka JWH endte det opp med en helt ekstremt kraftig overdosering på fylla.
Har ikke rørt det siden og vet at det ikke kommer til å skje igjen, en feit joint med sticky shit er 10.000 ganger bedre.

Viss man ser på alle statistikker om at cannabis er et gatewaydrug hadde jo jeg også mer eller mindre falt under disse. Men at jeg tok ei linje speed har jo slettes ingenting med cannabisen å gjøre, legger heller skylda på meg selv som var veldig kåt og alkoholen som fjerna sperrene. Syntetiske cannaboider derimot er jo en billig skitten kjemisk variant av cannabis så den går jeg med på, men det har jeg lært plenty av så den tabben er bare å legge langt bak seg.

Har blitt tilbydd alle slags "standard stoffer" og det har aldri vært noe problem å takke nei, var senest igår å besøkte noen som jeg ikke hadde sett på veldig lenge. Hadde en mistanke før jeg gikk inn døra om hva som venta meg men tenkte det var hyggelig å hilse på dem og slå av en prat.
Der gikk det i morfin, diverse piller og mariuhana. De skøyt førstnevnte og knaska nummer to mens jeg rulla meg et par feite med sistnevnte, ble tilbud de to første flere ganger men det ligger bare ikke i min natur å takke ja til slikt tull. Følte heller ikke noe form for ubehag av å sitte der, men etterhvert så kom det en del folk som også skulle sette sine ting.. da takka jeg fint for meg, dro på meg hua og stakk.
Disse som jeg besøkte starta jo også først med cannabis, men de har alltid hatt en helt annen holdning til rusmidler generelt en det flesteparten har.
Man kan ofte se på en person om han eller henne kommer til å steppe opp gamet etterhvert, vanskelig å forklare men noen har liksom ikke den der STOPP grensa helt på samme plass som flesteparten.

Gjennom de siste 5 - 6 årene har jeg iallefall funnet ut at mitt drug of choice er og forblir cannabis, noen perioder mye og andre perioder lite eller ingenting.
Er glad i å røyke meg fjern så hvorfor ikke, bare å prioritere alle andre ting først så skal det mye til for at det blir et problem.
Tror nok ikke at jeg kommer til å slutte helt før livet tar en retning som gjør at noe veldig viktig dukker opp som f.eks familie.

peace out.
Sist endret av Kimbobo; 16. mars 2012 kl. 02:18.