View Single Post
Har vært borti dette tre ganger, her er min personlige erfaring:

1. Mitt første møte med dette var ufrivillig, drakk fra noen random jenter sin drink på sydenferie . Hadde allerede en god del alkohol innabords, så dette gikk til helvette. Kollapsa vel sånn halveis, kaste opp som bare det, hadde vanskeligheter med å bevege kroppen/koordinere meg skikkelig. Med andre ord; absolutt ikke noe morro.
Leste meg opp på stoffet i ettertid og fant ut at det er en veldig dårig kombo med alkohol, bestemte meg derfor i ettertid for å prøve det på nytt ALENE da jeg fikk tilbud. Dette leder til gang nummer to.

2. Var såpass redd for å korke over at jeg drakk VELDIG rolig denne gangen. Dette resultere i at jeg ikke kjente det særlig og forøvrig en relativt kjedelig kveld.

3. Noen uker senere bestemmer jeg meg for å prøve på nytt da det fortsatt var en del igjen. Tar litt mer om gangen nå, begynner å komme i veldig kom form. Var energisk, godt humør og veldig sosial. For min del vil jeg nesten beskrive det som en blanding mellom MDMA og alkohol, bare med en viss "svimmelhet" som kan være litt irriterende. Likte rusen veldig godt på dette tidspunktet. Dessverre varte ikke det så lenge.... Drakk opp resten av det jeg hadde (relativt lite igjen). Blacker ut/korker over og våkner opp når festen begynner å nærme seg mot slutten. Har absolutt ingen hukommelse av hva som skjedde. Følte meg som en gud når jeg sto opp.Var fortsatt påvirket og veldig godt humør (fortsatt litt svimmel). Føltes ut som jeg hadde sovet i 3 dager.

Alt i alt er dette noe jeg kunne tenke meg å gjøre igjen hvis det hadde vært lettere å dosere. Tørr ikke ta sjansen på å prøve det i vækeform igjen da jeg synes det ble litt for uforutsigbart.