View Single Post
Sitat av bol Vis innlegg
Første gangen jeg tok deg må jeg si feelingen overgikk alle rusmidler jeg noengang har tatt, som er det meste utenom kraftige opiater. Men dessverre førte det til at jeg tok det dagen etter også, hvor det ikke var like heftig men fremdeles deilig. Måtte dog triple dosen får å bli like rusa, så toleransen skyter i været kjapt. Dette ble til en tredje dag, og fjerde dagen MÅTTE jeg ha det. Da helte jeg alt i vasken og har kun rørt det 1 gang siden. Er vel et års tid siden. Aldri mer enn én kveld fra nå av, utrolig avhengighetsskapende stoff som må brukes med stor forsiktighet. En kompis strøk nesten med etter å ha hatt benzo i blodet når han drakk GHB, så det å ikke blande det med sløvende rusmidler er ikke tull.
Vis hele sitatet...
Av kuriositet, hva mener du med at han nesten strøk med?

Bortsett fra det så er en av de tingene jeg fant interessant med GBL at jeg ikke bygde noen toleranse overhodet. Den samme dosen var så og si like effektiv 1 uke etterpå, hvis ikke hadde doseringen blitt veldig vanskelig.

Jeg hevder ikke at dette er fakta, selv om jeg synes å ha lest det, men oppfattelse av rus er også uansett delvis psykisk, så det er helt mulig at det som du følte var en kurant rus den første dagen var kjedelig den andre dagen. Hadde bare lyst å legge det til