Tråd: DMT
View Single Post
Sitat av Stockman Vis innlegg
Men tipset om å teste sopp først er ikke dumt da sopp og dmt kan minne om hverandre. Ikke hast inn i noe sånt, ta deg god betenkningstid og finn ut om du virkelig har lyst.
Vis hele sitatet...
Jeg vet faktisk ikke om jeg synes en tung sopptur er bedre enn DMT først. Det jeg liker ved DMT-trippen er dens varighet, og at du i 45 minutter kan reflektere over hva du har sett, deg selv, omgivelsene eller hva det måtte være - for så å gå tilbake til hverdagen.
En intens og tung tripp på sopp varer trossalt i flerfoldige timer. DMT varer i 15 minutter maks, med noen ettereffekter som ikke er særlig tunge. Durasjonen av en sopptur kan virke tærende.

Mitt forløp innenfor psykedeliske stoffer er som følger:

1. Lett trøffeltur på 5g tampanensis
* mest morro, men også mange nye og ubevisste tanker faller inn. De vonde tankene er ikke så like tunge, og om man mentalt faller på et hardt underlag, så er ihvertfall ikke fallet 10 meter høyt.

2. DMT
* rett og slett utrolig. Veien opp er så intens, så dyp og så rett og slett manifesterende. I det jeg kjente det initierende trykket, lo jeg først. Så lo jeg av at jeg lo. Videre lo jeg av at jeg lo av at virkelighetsoppfatningen var vrengt på hodet på sekunder.
Når klimakset er nådd, er man i en egen verden, og oppfatningen av den avhenger av om du bryter overflaten eller ikke.

3. Syretripp
* Herlig, rent og innsiktsgivende. Definitivt en rus jeg liker.

4. Real dose trøffeltur
* Mye opp og ned. Følelsesmessig en berg- og dalbane. På topp følte jeg meg fantastisk, og på bunn var ikke ting så greit. Men med riktige folk rundt seg, riktige omgivelser og bevissthet om hva det er som skjer, er det noe man kan løse.

Jeg angrer definitivt ikke på at DMT var det første stoffet jeg tok en ordentlig tripp på. Jeg fikk da en smakebit på hvordan de andre stoffene ville være ved klimakset, og innså at dette var noe jeg definitivt ville ha mer av. Jeg ser trippy fraråder kategorisk å bruke DMT tidlig. Det er kanskje noe han bør følge, men er det dermed sagt at det er fasiten for alle andre? Jeg har personlig lest meg godt opp på stoffene og deres virkninger før et eventuelt inntak, og har til gode å ha påført meg noe vondt som ikke har blitt utviklet til noe givende med tiden. Vi er forskjellige, og bør av den grunn ikke være kategoriske.

Sitat av Fuckman Vis innlegg
Lyst til å prøve det selv, bare redd for at jeg flipper helt ut.
Vis hele sitatet...
Hvordan da flipper helt ut? DMT er ikke særlig innom egoet ditt. DMT går mer på verden utenfor hodet ditt. Dersom du er redd for å flippe ut pga. personligheten din, bør du heller være redd for sopp og syre i mine øyne.