View Single Post
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Ja, det er frustrerende hele den lege vs dps runden. Ingen vil ta ansvar og skyver det over på hverandre. Jeg har vært i samme situasjon. 4 måneder høres lenge ut å vente synes jeg, kan du ikke be legen din om en henvisning til ambulant akutteam på dps’n så får du høre hva de anbefaler. Er ikke sikkert å gå på gata etter Benzo er det riktige å gjøre heller da, hvis du forklarer legen din litt hvor ille du har det får du resept på Sobril en periode. Men anbefaler ikke Benzo annet en i nødstilfelle. Er ikke noe særlig å bli avhengig av, hjelper ikke. Jeg var så langt nede i 2021 og 2022 og endte opp tvangsinnlagt etter selvskading og deretter overdose. Anbefales IKKE. Hold ut til du forhåpentligvis får god hjelp. Ett par mnd på dps døgn som jeg hadde i 2018 kan gjøre godt. Jeg fikk god hjelp back then.
Vis hele sitatet...
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Vil ikke legen skrive ut en pakke Sobril til deg da? Så får du roet litt ned forhåpentligvis. Seroquel til søvn tjaa er vel ikke det beste tror jeg. Selv bruker jeg Zyprexa mot psykoser. Ikke godt å si hva som blir redningen, men jeg ville hvertfall bedt legen henvise til ambulant akutteam også følge rådene dem inntil videre.
Vis hele sitatet...
Nope de nekta å skrive ut seroquel fordi jeg er ung, er 22 og det defineres tydeligvis som for ungt for å få medisinsk hjelp. Er faktisk desperat.

Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Nope de nekta å skrive ut seroquel fordi jeg er ung, er 22 og det defineres tydeligvis som for ungt for å få medisinsk hjelp. Er faktisk desperat.
Vis hele sitatet...
Kan godt ta konstant med ambulant akutt team, men heg har snakka med de flere ganger, og hver gang har de bare sagt til meg at «det går over, det går nok bra skal du se». Som om det skal hjelpe meg.

Har tatt kontakt med alle jeg kan ta kontakt med i helsevesenet nå, de alle sier jeg må vente til jeg er ferdig utreda, til og med når jeg sier jeg ikke vet om jeg klarer å holde ut så lenge..
Sist endret av Idek13378; 26. september 2023 kl. 15:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.