Sitat av
AllHourCymbals
Ja, det er frustrerende hele den lege vs dps runden. Ingen vil ta ansvar og skyver det over på hverandre. Jeg har vært i samme situasjon. 4 måneder høres lenge ut å vente synes jeg, kan du ikke be legen din om en henvisning til ambulant akutteam på dps’n så får du høre hva de anbefaler. Er ikke sikkert å gå på gata etter Benzo er det riktige å gjøre heller da, hvis du forklarer legen din litt hvor ille du har det får du resept på Sobril en periode. Men anbefaler ikke Benzo annet en i nødstilfelle. Er ikke noe særlig å bli avhengig av, hjelper ikke. Jeg var så langt nede i 2021 og 2022 og endte opp tvangsinnlagt etter selvskading og deretter overdose. Anbefales IKKE. Hold ut til du forhåpentligvis får god hjelp. Ett par mnd på dps døgn som jeg hadde i 2018 kan gjøre godt. Jeg fikk god hjelp back then.
De ville ikke gi meg seroquel heller, til tross for at jeg sa at jeg fint kan gå dagesvis uten søvn uten av å bli bittelitt trøtt en gang. Har hallusinert på grunn av søvnmangel, men til og med da var jeg ikke litt trøtt en gang. Jeg klarer såvidt å holde ut slik det er nå, og å gå månedsvis med p ha det så jævlig jeg har det nå høres ut som en dårlig ide. Jeg bare forstår ikke hvorfor jeg ikke kunne få ett eller annet som kunne roe meg ned litt eller stabilisere meg litt. Vet benzo er en dårlig ide, men har jeg egentlig så mye andre valg? Den resepten jeg har på phenergan er den siste resepten jeg får, og jeg har 3 dager igjen med medisiner, etter det er det full stopp på phenergan, og da kommer jeg ikke til å få sove i det hele tatt..