Sålenge de ikke inneholder feks rivotril eller anna er det i grunn greit (tror jeg)
Ble stoppa før første gang av politiet i februar, og siden da har det virka som om de er ute etter å "ta meg" for noe. Stoppa flere ganger, spyttprøve, urinprøver og blodprøver hver gang. Ble razzia første gang og greier og, aldri hatt noe med politiet å gjøre før det.
Saken er at jeg tester positivt på amfetamin uansett pga medisiner, men de sier at det ikke er noe å gjøre noe med, de må gjøre det her, og jeg får såfall slutte å bruke de medisinene.
Har resept på vival også, så det skulle (egentlig) ikke være noe problem, men da er det veldig kjett om resultatene plutselig viser rivotril.
Vet det da er dumt å ta blåvalium jeg ikke vet hvor er fra eller hva inneholder, men da jeg kun får utskrevet 20x2mg i året, og jeg trenger 3 sytk av dem på den verste angsten, holder dem jo dessverre ikke i periodene det er verst. Men er det eneste å få tak i i området, og er så sjeldent noen har og, så var dum å tok sjansen.