View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Nå er det allerede presisert at vi bruker ordet avhengighet helt feil her, og dette går igjen.

6mnd med pain = problemfritt
Virkelig? Fortell mer.



Du skriver selv at du lever lykkelig uviten i dag, og er redd for hvordan suget er. Skriver om at du og venninda på fest fort kan bli dårlig påvirkning for hverandre.

I tråden lurer du på om man man kan bli avhengig, og i samme tråden skriver du "Får jeg suget er det noe jeg vil takle" er dette en påstand, eller vil du ha tips til å takle suget?

Nok en gang, du får 6 mnd med stålkontroll over et konstant russug til å høres ut som barnemat selv om du selv sier du er lykkelig uvitende.

Ja det kan gå bra. Men det kan ikke bli særlig billig. Hva gir det deg i det store og hele? Et hvitt pulver til bortimot tusenlappen som du etter hvert vil ha mere av hvis du gjør det til vane.

Dette er noe jeg har problemer med å forstå.
Jeg forstår at folk røyker hasj, jeg forstår at noen ønsker å utforske psykedelika.
Jeg kan forstå at noen blir avhengige av opiater etter bruk til f.eks smertelindring.
Men at noen syntes det er verdt risken for avhengighet ved å leke med en verdenskjent stimulant ved kallenavnet "the white bitch"(ikke uten grunn) skjønner jeg ikke... Hva har man igjen for det etterpå bortsett fra trangen til mer(selv om det "går bra med noen")?
Vis hele sitatet...

Skrev 6 mnd NESTEN problemfritt.
Det jeg mente er vel om du får et sug i 6mnd og det blir borte, så virket det mindre "skummelt" enn å ha suget resten av livet.


Glemte noen tegn der ja...

Får jeg suget, er det noe jeg vil takle?

Skulle det være. Og det vet jeg jo ikke.

Tror nok jeg ikke kommer til å teste det.
Er bare lei argumentet som kommer heletiden:
Du har ikke prøvd vet ikke hvordan det er..

Så tenkte heller. Ok. Da tester jeg og så kan jeg si: det er kjipt, forstår ikke hvorfor du bruker.
Eller ja, kult skjønner hvorfor du tar det.
Sist endret av Kråke123456; 18. mars 2018 kl. 14:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.